.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغييرات غیرطبیعی در رأس هيئت واليبال مازندران

روساي هيئت‌هاي واليبال شهرستان‌هاي مازندران از تغييرات و رفت و آمدهاي زياد وغيرطبيعي در رأس هيئت واليبال اين استان در مدت كمتر از سه سال اخير به شدت انتقاد و گلايه كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل  از فارس ، جمعي از اين روساي هيئت‌ها سه‌شنبه شب در نشست سالانه خود در باشگاه كاله آمل، ادامه اين روند ناخوشايند را سبب عدم رشد، توسعه و پيشرفت در واليبال اين استان دانستند.
آنان با بيان اينكه متاسفانه در دو تا سه سال اخير هيئت واليبال مازندران شاهد جابجايي چهار رئيس هيئت واليبال بوده است از مديركل تربيت بدني مازندران درباره اين تغييرات بيش از حد خواستار جواب قانع كننده‌اي شدند.
روساي هيئت‌هاي واليبال شهرستان‌هاي مازندران با تأكيد براينكه بايد به هر رئيس هيئتي فرصت دو تا سه ساله براي اجراي برنامه‌هايشان داد، اضافه كردند: متاسفانه روساي هيئت‌هاي واليبال مازندران در كمترين مدت جابه‌جايي‌هاي خود را به چشم مي‌ديدند.
آنان همچنين در اختيار نداشتن سالن‌هاي تمريني براي تيم‌هاي واليبال براي اعزام به مسابقات را از ديگر مشكلات مهم و كهنه شده در واليبال مازندران برشمردند و از مديركل و مجموعه اداره كل تربيت بدني مازندران خواستار چاره‌جويي به ورزش واليبال استان شدند.
رئيس اداره تربيت بدني شهرستان آمل هم در اين نشست فاصله گرفتن هيئت‌هاي ورزشي از اداره‌هاي تربيت بدني را براي آنان مطلوب ندانست و گفت: روساي هيئتهاي ورزشي بايد اين فاصله زياد ايجاد شده با تربيت بدني را كم و تعامل بيشتري برقرار كنند.
هاشم جمشيدپناه با تأكيد بر اينكه در زمان حاضر همه بايد واليبال و توسعه اين رشته ورزشي كمك بكنيم، افزود: خوشبختانه اين آمادگي براي واليبال مازندران وجود دارد.
وي با بيان اينكه براي موفقيت در واليبال مازندران بايد با ايجاد ليگ‌هاي استاني در رده‌هاي مختلف سني و ايجاد انگيزه براي شناسايي استعدادهاي ناشناخته در واليبال استان اقدام شود، تصريح كرد: متاسفانه هم‌اكنون در واليبال مازندران فقط به مسابقات جام رمضان و ديدارهاي دوستانه بسنده مي‌شود.
وي واليبال مازندران را در سطح كشور بسيار تاثيرگذار خواند و خاطرنشان كرد: اميدواريم در مديريت جديد واليبال استان شاهد رشد و شكوفايي باشيم.
سرپرست هيئت واليبال مازندران هم در اين نشست گفت: هركسي كه به رياست اين هيئت مي‌آيد داراي سليقه‌هاي متفاوتي است كه متاسفانه دوره ماندگاري آنان هم كوتاه است.
معصومه قلي زاده درباره مشكلات موجود در بخش سالن‌هاي تمريني براي هيئت‌هاي ورزشي در شهرستان‌ها خاطرنشان كرد: اين مشكلات در يك نشست با مديركل تربيت بدني استان به‌زودي برطرف خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.